Zwroty towaru i reklamacje

Zwrot towaru
Towary zakupione w naszym sklepie BSL podlegają zwrotowi lub wymianie. Pamiętaj, jednak o obowiązujących zasadach.
Zanim wyślesz lub osobiście dostarczysz zwracany towar do siedziby naszej firmy, prosimy zgłoś nam to mailowo reklamacje_zwroty@bslparts.pl.
  • Konsumenci (osoby fizyczne, nie prowadzące własnej działalności gospodarczej) mogą dostarczyć towar w terminie nie późniejszym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu.
  • W przypadku Przedsiębiorców za zgodą sprzedawcy obowiązuje termin 7 dni kalendarzowych na zwrot zakupionego towaru od dnia zakupu.
Zwrócone towary muszą wrócić do nas w takim samym stanie w jakim je otrzymałeś. Powinny posiadać oryginalne opakowania, nie mogą być uszkodzone oraz posiadać śladów montażu. W środku powinien znajdować się dowód zakupu oraz formularz zwrotu zakupionego towaru, który możesz pobrać na naszej stronie https://www.bsltruck.pl/do-pobrania/
Uwaga!
Towary sprowadzane na życzenie klienta nie podlegają zwrotowi.

 

 

Reklamacja Towaru
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wykrycia wady produktu, zgłoś reklamacje zgodnie poniższymi wskazówkami.
  • Wyślij towar z wypełnionym formularzem reklamacji na adres ul. Przejazdowa 17, 96-321 Żabia Wola
O reklamację prosimy poinformować w terminie nie dłuższym, niż 7 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości dotyczącej produktu.
Formularz reklamacyjny możesz pobrać na naszej stronie https://www.bsltruck.pl/do-pobrania/
Zapoznaj się z Regulaminem naszego sklepu w celu uzyskania szczegółów reklamacji i zwrotów dla Konsumentów i Przedsiębiorców https://www.bsltruck.pl/wp-content/uploads/2021/02/Regulamin-sklepu-internetowego-1.pdf
 
 
 
Masz pytania?
Napisz na naszą pocztę reklamacje_zwroty@bslparts.pl