Program BSL BONUS

Prowadzisz firmę? Weź udział w naszym programie. Kupuj, zbieraj i wymieniaj punkty na nagrody!

1. Kto może wziąć udział w programie?

Program skierowany jest dla wszystkich właściciel firm, którzy robią zakupy w naszym sklepie.

2. Co zrobić, aby wziąć udział w programie?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy (link do pobrania), prześlij go na naszą pocztę – mail@bslparts.pl.

My go zweryfikujemy i potwierdzimy mailowo przyjęcie zgłoszenia, a następnie w przeciągu kilku dni otrzymasz od nas pakiet powitalny z danymi do zarejestrowania na platformie z nagrodami https://bsl.openbenefit.pl/#/

Po zarejestrowaniu dostaniesz link aktywacyjny na maila.

3. W jaki sposób mogę zdobyć punkty?

Wystarczy, że dokonasz zakupów w BSL o minimalnej kwocie 1000 zł netto lub naprawisz turbosprężarkę w naszym warsztacie.

4. W jaki sposób naliczają się punkty?

Za każde wydane 1000 zł netto otrzymasz 15 punktów bonusowych. Wyjątkiem jest usługa regeneracji, za którą otrzymasz 40 punktów, nie zależnie od kwoty naprawy. Każdy zebrany punkt jest równowarty wartości 1 zł na platformie bsl.openbenefit.pl

5. Na jakie nagrody można wymieniać punkty bonusowe?

Bilety do kina, kod na zakupy w Ikea lub do wodnego parku rozrywki Suntago, a może karta przedpłacona BSL BONUS? To tylko przykłady na naszej platformie znajdziesz kilkaset ofert z których możesz skorzystać dzięki zebranym punktom.

6. Co to jest karta przedpłacona BSL BONUS?

Jest to nic innego jak karta płatnicza. Będziesz mógł przelewać na nią zebrane punkty w formie środków pieniężnych i płacić za zakupy w dowolnym miejscu. Pamiętaj, że za każdy przelew środków z platformy na kartę zostanie pobrana prowizja o wartości 2,9 %.

7. W jaki sposób mogę otrzymać kartę przedpłacona BSL BONUS?

Po zalogowaniu do platformy https://bsl.openbenefit.pl/#/ przejdź do zakładki okazje, wyszukaj oferty po słowie karta i zamów ją pod swój adres.

8. Czy karta przedpłacona BSL BONUS jest darmowa?

Karta BSL BONUS jest darmowa, jednak zamawiając ją będziesz musiał pokryć koszty przesyłki.

9. Czy rozpoczęcie naliczania punktów nastąpi bezpośrednio po rejestracji na platformie?

Nie w każdym przypadku. Naliczanie punktów nowym uczestnikom rozpoczyna się zawsze od pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Oznacza to, że uczestnik może zgłosić się do programu i otrzymać dane do rejestracji na platformie Openbenefit w dowolnym dniu, jednak punkty i tak zaczną się naliczać od pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

Przykład 1: Zarejestrowałeś się 15 lutego, Twoje punkty zaczynają się naliczać od 1 marca.

Przykład 2: Zarejestrowałeś się 31 stycznia, Twoje punkty zaczynają się naliczać od 1 lutego.

10. Czy zebrane punkty zostaną przelane na konto bezpośrednio po zakupie towaru?

Zebrane punkty w postaci środków pieniężnych na platformie Openbenefit, będą dostępne w przeciągu 30 dni roboczych od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. Punkty zostaną naliczone wyłącznie za faktury, które zostały opłacone w danym miesiącu rozliczeniowym.

11. Skąd będę wiedział, że punkty wpłynęły na moje konto?

Po każdym doładowaniu konta, uczestnik otrzymuje maila z informacją o wpływie nowych środków na jego konto.

12. Kiedy mogę zrezygnować z programu?

Możesz zrezygnować z programu w dowolnym momencie jego trwania. Wystarczy, że wyślesz informacje o rezygnacji na nasz adres mailowy mail@bslparts.pl

Wszystkich zainteresowanych właścicieli firm zachęcamy do zapoznania się z regulaminem i przesłania formularzy zgłoszeniowych na naszą pocztę mail@bslparts.pl

Kliknij i przejdź do formularza

Kliknij i przejdź do regulaminu

About The Author

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *